Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, Julai 15, 2010

dialah teman..dialah musuh..dia jugalah suami..



hasbullah nama diberi..dialah teman..dialah sahabat..n dia jugalah musuh..n yg penting dialah suami dan anak2 pada 2 permata hati ku...kenang kisah lama...masa mula2 aku kenai dia macam2 aku kutuk dia..tapi itulah jodoh..aku akhirnya mjadi miliknya...milik selamanya insyaallah..panggilan abg buatnya..harapan aku semoga dia mjadi seorang suami dan bapa yg baik dalam mjalankan tanggungjawabnya..walaupun ader ketikany adia mjadi musuh aku..tapi selepas itu kami kembali mjadi teman.....iyer ker teman haha...abg nih dilahirkan pada 5 julai 1982..baru jer lepas dia punya bday..ummi nak minta maaf lah coz tak ader aper yg umi nak bg..hihi ucapan jer cukup lah yer(ish nakal beno bini dia nih)sepatutnya dialah yg belanja kan haha..org panggil dia nih abg lah ader abg kain ader abg bullah ader..tapi yg paling aku tak blh lupa panggilan masa bercinta dulu aku panggil dia abg bull...tapi sekarang nih ngape lah takder saper panggil dia abgg bull...(rindu lak teman nak manggil cam tu ghope kat dia..blh ker???blh kot kan sayang kan...hihi..(naik bulu roma dia aku panggil dia sayang..haha..agak2 dalam hati dia kata buang tebiat aper bini aku nih haha...)abg bull nih perangai dia tak nentu aku sendiri pun kadang susah nak faham walaupun kami da 6 tahun kawen..susah sikit nak baca.hihi...tapi satu je paling aku tak suka perangai dia..tak pnah mnepati pada masa janji kul 10 ..10.30 baru datang...saper nak bjanji ngan dia kena awai sikit haha..kalu tak melanguk la kome hihi..itu lah antara serba sedikit mgenai abg bull nih...aper pun sayang sangat kat awak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...