Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, September 12, 2011

raya ke-2 2011


inilah umah mak aku masa kecik2...






raya ke dua ritu
kami sekeluarga punlang kekampung belah mak di kedah
di kg.badlishah serdang kedah...
belah mak..tok ngan tok wan lama da takder..
tok wan dari mak kecik g takderda..mak darjah 6 tokwan mninggal...tok lak masa aku umur 2 tahun tok mninggal..
aku mmg tak pnah tgk depa...cu,a gambar2 jer la yg ader tuk aku mgenali depa....
aku balik kg ritu coz adik mak aku ader lagik kat sana..cian depa umah pninggalan arwah tok roboh coz ditimpa pokok ..tak pasti lak pokok per...
depa skang nih mnumpang di rumah abg ipar adik mak aku...bersebelahan rumah depa jer..
l

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...