Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, Januari 18, 2012

al-kisah....

al-kisaaah.....
lama beno da tak mjenguk ke laman usang nih ...
kebizian melanda

hmmm..terlampo la penat nya badan maklum la tak pnah teruk begini kroje nya...
sekali kedebush datang cam nih segala rasa ader nak pengsan ..nak mati....nak pitam semua ader.
diberi masa selama 2 minggu tuk myelesaikan pemeriksaan aset ..tapi lagik 2 hari nak menyampaikan 2 minggu aku rasa banyak lagik ..walaupun da berbagi 2 group...nmpk gayanya seminggu lagik ditambah la,huuu semangat semput rasa....dalam kepenatan dalam kestressan nih ader gak senyuman hihi...
ader gak kebaikan buat benda2 nih,...
hieee :))) dalam tempoh tak sampai 2 minggu aku telah berjaya menurunkan 4kg berat ku hihiiiiiii...mana idaknya...sejak buat aset nih....
nak menunjukkan betapa la penat n sengsaranya..aku da kehilangan selera makan...makan pun mesti tak habih tak lalu....kat umah pun da jarang aku sentuh nasik...coz mungkin ar penat kot...
ditambah g ngan penat terkejor sana sini..menguruskan umah n persiapan sekolah..
mmg tak mampu nak rasa lapar ekekeke....nasi pun sekali sehari pun da susah beno nak nyentuh..bila makan mesti tak habih...agaknya gini la yer kalu terlampo penat sanagt..dalam kpala pikir nak rehat jer..tapi tak pnah2 dapat mlainkan tido yg bape jam jer malam tuh..skang nih kul 9 malam da kedebom atas bantal...
baru 2 minggu kalu2 tahun blh kuruih ker aku haaaa..hihi.....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...