Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, Januari 27, 2012

final destination.......





25 januari 2012
mungkin lah kali terakhir aku n 4 org lagik kengkawan melaporkan diri di instun nih...lepas genap 3 bulan nih sehingga 24 april 2012 nih...kita org da tak leh nak mlaporkan diri g...
coz kontrak kami telah tamat sepenuhnya tanpa ader pnyambungan da...
huhu...
22 februari nih genap 2 tahun aku bekerja di instun nih sebagai kerani sambilan...
macam2 pgalaman da ku kutip...ader suka ader duka...
selam aku bekerja disini da 3 tempat aku nimba pgalamn..
dari bhg tm,kewangan,dan terkini dan sehingga saat nih aku kekal di unit pgurusan aset...
tukaq2 bhg nih sonok coz dapat kenal beragam2 jenis manusia...
biasa ar manusia nih tak ader yg sempurna...termasuk aku..
antara 3 bhg nih yg paling aku suka sekali duk kat tm...bhg nih umpama adik beradik tiada pkiraan pangkat n darjat....sama jer semua...best sangat2 kat situ..tapi bukan maksud aku duk kew n aset tak best ...best...semua best seronok tapi antara ke tiga2 tempat tm la yg pertama di hatiku...chewahhh.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...