Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, Mac 16, 2012

balik kg lagik

alhamdullilah ptg nih balik kg lagik..taopi kali nih balik umah my mom n my dad..uhhh bestnya ...
balik kali nih pun ader tujuan 
coz en abg nak tgk bola..
kel vs perak
cayaah pertembungan dua negeri..hihi...
mujur la aku nih bukan jenis minat bola kalu idak mau bergomol kat umah..coz laki aku nih kalu tgk bola pnuh perasaan..kalu tgk bola ngan dia jatuh kita plak sakit hati hahaha
coz dia mudah melatah..bukan melatah opocot tuh nih melatah nak marah...
kot yer pun relax ar takmo lah sampai habis keliling nak disembur yer idak hihi
jangan marah yer en abg..
tapi inilah realiti peminat bola mudah benar melatah hahaha
n maybe gak en abg g dengan anak sulung aku....aku n si tecik tuh duk diam2 kat umah tak pun p soping2...tak nak la aku g stadium tambah2 dengan puak2 kelate bukan aper.
aku puji gak ar semangat kesukanan nya..tapi aku nih jenis tak suka berhimpit beno hahaha
demand sungguh pn farah nih yer ...
ewah....n lagi satu depa nih suka mjerit bingit telinga nanti...hihi...so lebih baik duk umah dediam k...letih tak dapat....enjoy g ngan my mom n my dad...
minggu lepas balik kelantan minggu nih balik ipoh..manyak penat ooooo.....hari isnin nih plak da nak kena pindah ofice....baru rancang minggu depan nak pose...nampak gayanya hold dulu lah...nati bila semua da settele baru kita pose yer adik akak kat upa nih yer....
larik la dari tajuk ...hihi..
tak sabo nak jumpa my mom n my dad...adik n abg tak dapat nak balik..kamik jerlah.... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...