Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, Disember 18, 2012

sarapan di pagi hari ~

waaa hari nih bgn pepagik..hujan lak di sini...mmg sedapp oo kalu dapat sambung tido..
tapi apakan daya ..satgi kutido mak budak ngetuk langsung tak dengo...so lupakan niat nak sambung tido...
p dapur..operasi pertama pagik nih...
sediakan sarapan...
huuuu sarapan pagik nih da lama toi ku tunggu akhirnya...thanks abg coz dapatkan jugak benda nih.......hieeeee

nih le sarapan pagik nih...compodak...cantik isinya....manis,teballicin pe lagik....feveret nih oooooo...cempedak nih aku tak suka makan cam gitu je aku suka goreng... 
hok nih pun nak letak ntah pe2 kan..hikhik...gasak le nak buh gak...tepung nih le aku suka guna sedappp lagi dari tepung adabi....:P..tapi ku campurkan tepun gandum sesudu...

start je goreng dia semerbak harum bau dia satu umh...perut gila ligat menari2 minta diisi..lambat beno masaknya pun...

jangan tak taw sepinggan nih aku sorang je pelahap oooo....laki aku tak usik pun coz dia taw bini dia nih takkan cukup nya sepinggan..ya allah buruknya perangai hahhaa...anak2 aku tak makan..alhamdullilah lega....kihkih.....tak sapai setengah jam habih aku kerjakan....waaaaaa best nya tambah hujan2...minum lak ngan air horlick panas mmgh best....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...