Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, Disember 31, 2012

selamat tinggal 2012...

alhamdullilah syukur kupanjat kan padaNya...kerna diberi peluang untuk terus bernafas di bumi allah ini..untuk terus melaksanakan segala suruhan Nya..untuk terus menjalankan tanggungjawab sebagai seorang isteri dan ibu yg baik....azam aku untuk tahun nih...aku ingin menjadik yg terbayek buat anak2 dan suamiku..insyallah...
azam sampingan ku...: yehaaaaaa

aku mahu :
* tadaaaaaaaaaa
hikhikhik...insyallah jika diberi rezeki oleh Nya..insyallah aku da bersedia untuk menambah bilangan anggota keluarga...semoga dengan penambahan ini...akan merapatkan lagik hubungan kami sekeluarga juga akan memeriahkan lagik family kami..insyallah...amin...
*tadaaaaaaaaaa
nih la yg aku impikan...poti ais...2 pintu up sikit dari yg skang nih 1 pintu..coz aku suka masak aku juga suka membeli..so peti ais sedia ade nih tak dapat menampung kuantiti yg aku suka beli hoyeeeeeeee....
insyallah..semoga tercapai impian ku ini...start awal tahun nih ..aku mesti kumpul duit kurang2 hujung tahun aku da dapat ape yg aku impikan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...