Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, September 22, 2013

telur vs adik

adik dengan telur tak leh dipisahkan...
huwaaa...
bukak mata nak te;ur..makan tgh hari pun nak telur segalanya telur la...skang nih kisah makan telur goyang je nasi da kurang...pg 3 keping roti ngn sebiji telur...tgh hari pun gitu..ptg pun gitu..malm pun gitu gak..sehari 4 biji telur..12 keping roti..fenin aku..kalu ikut kan tak elok...tambah telur separuh masak high cholestrol..
tapi tak di bg tak makan..
ade yg sarankan beli telur omega 3...makcik aku kata tak mahal pun 10 biji dalam 5.90...so pas ni kena la carik telur tuk untuk kebaikan anak aku..

macam2 la anak oiiii kme nih...

ni la roti telur goyang yg jadik feveret dia nih..itam2 tuh aku letak kicap cayor..roti tuh aku bakar sapu marjerin sikit...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...