Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sabtu, Ogos 17, 2019

Leraian genggaman.

Sejujurnya usia perkahwinan  mencecah 15 tahun sudah..bnyk nyabujian tak terhitung dik jari..tersungkur n bangkit kembali..semua percaturan dariNYA Buat aku insan yg bnyk kekurangan..sesungguhnya aku penat lalui ujian yg bertubi hadir dalam hubungan ini..semuanya ya allah aku serahkan semua padaMU ..tiada daya upaya aku untuk terus menghadapi smua ini..

Sesunguhnya kusedar setiap ujian yg kau hadirkan tanda syg nya MU pada hamba mu. Sesungguhnya kalau benarlah ia bukan lg yg terbaik lg buat diriku dan anak ank ku .Kau pisah kan lah kami dengan baik ya Allah..dan kau kuatkan aku untuk teus mengatur hidup ku tanpanya..dan kalau dia masih yg terbaik buat ku. Kau lembutkan la hati kami untuk terus menyayangi dan melengkapi..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...