Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, November 08, 2012

congrate en abg.....

congrate abg...
coz berjaya jugak menambat hati juri untuk pertandingan fotografi anjuran nre...
walaupun ditempat ke-4(saguhati)
tahniah umi ucapkan...
hahaha masa nak amik gambo bg tema pertandingan tuh (warna warni biodiversiti)
bertelagah gak aku ngan dia..coz aku tak puas hati gambo yg dia amik hahaha
ye lah pada pandangan aku da warna warni mestilah nak warna yg ceria kan...aku kata bukan dia kata ye hahahaha...(tak percaya kata dia padan muka hahahaha)
sekali aku tgk contoh2 nya..aah la betul hahaha...
apa yg dia amik..
untuk dapatakan gambo2 tuh..dia sanggup redah hutan belakang instun nih tempat kem instun...sorang diri lak tuh...ish kalu aku idak lah kot seram ooo...
tapi itu lah my hubby amik gambo terlalu fanatik...tak reti malu dia tuh..kadang tuh aku sendiri yg malu hahaha....dia dengan penuh tanpa perasaan nya slumber badak je g amik ...hieee...kalu da minta tuh tak leh nak kata pe...
sanggu p tuh beli camera beribu2...
awal2 penglibatan dia dalam dunia kamera nih dia just guna model dslr yg ciput 1000D...setahun lebih guna dia upgrade pulak terus ke 7D....
terkejut gak aku nengok harganya..dekat 5rbu belum termasuk g lens2 nya mak aiii...boleh dpat sebiji peti ais,sebiji set sofa,sebiji laptop g abg wei hahahahah.....tapi takpe berbaloi gak....coz tinggal bape ribu je lagik nak balik modal coz dia amik gak gambo org kahwin hiee...pe2 la abg janji abg bhgia udah...hihi

so hari ahad tuh bertempat di paya indah wetland..en abg g la amik hadiah...ok la tuh dapat beg kamera ngan sijil...tahniah....
dari 96 ke 94 keping gambo ke..hanya 20 yg terbayek..2 gambo en abg termasuk dalam 20 terbaik.....satuh saguahti satu lagik hanya yg terbayek...alhamdullah...

en abg bergambo kenangan bersama gambo nya yg memenangi saguhati ..

en abg bersama gambo nya yg terpilih antara 20 terbayek

gambo yg memenagi tempat pertama...dapat kamera tuh..best ooo tahniah...

gambo en abg ....
 

.

1 ulasan:

  1. hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...