Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, November 08, 2012

tinggal bertiga lagik ~

yeah hari nih en abg balik....
da 2 malam tidur tanpanya hahahahahahhaa....
en abg g putrajaya je pun...bukan g amerika ke mana ke...
time en abg takde nih la nak masak benda yg dia tak makan..kalu dia ade aku tak masak coz tentu2 dia tak makan kan...
semalam tgh hari kita org kat umh nih lunch nasi minyak+ayam masak merah bersusu (resipi mak aku)+ayam goreng (tuk bebudak)+sup fishball ngan kentang(tuk bebudak)....mmg laju depa makan...ayam masak merah tuh aku wat mmg tak pedas coz aku guna cili masak....mmg sodap berbanding guna cili kering....ditambah dengan susu ideal mmg best...(gambo aku tak amik coz en abg bawak dua2 kamera ...)
pagik nih pun aku bfast masak benda yg en abg tak makan...mee goreng...
aku minat mee tapi en abg tak minat..so bila dia ade aku tak lah masak...time dia takde la aku masak untuk diri aku....hihi....
hari nih kena masak benda yg dia makan coz ptg satgi dia balik...so apa menu erk..tgh mikio tak habih lagik hoho...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...