Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, Disember 07, 2012

deqhoyan crepe~


akhirnya dengan jayanya dapat gak ku makan trend popular skang nih...hikhikhik..
deqhoyan crepe...
first time makan yg masam...yg da upa tempoyak hikhik mak aku beli kat ipoh...sampai naik mual tekak aku makan..malam tuh berulang bilik ayor hikhik...padahal masa bg tuh mak aku da kata masam tuh...tapi disebabkan aku da mintak agaknya mak aku bawak jugak..hikhik..aku nih yg eksited nak rasa walaupun da g taw masam terus ngappp je hahaha..last2 amik kau sebu segala urat perut...uwekkkk..2 hari aku menahan sebu tak leh sebut n tgk pun deqhoyan crepe nih ...samada kat blog atau mana2 pun terasa2 kemasaman nya hihi...

3 hari pas tu..ade jiran kat sini msj aku..tanya nak beli tak..hikhik...aku pun nak le try yg betul x masam nya coz kesebuan da makin hilang ....ader 6 biji rm10...

tadaaa nih la dier..hikhk...so bukak2 pek nih aku belek dulu,cium dulu hahaha jakun sungguh...
n terus ngap...mula da sebu da perut takut masam lagik kan...hihi fobia gitu....
sekali ngap ngap...uish sodappppppp..rasa cam eskrem duyan sikit2..mmg sedap la..tapi tak leh makan bebanyak sekali gus coz agak mual ..mungkin duyan tuh da lemak,tambah whip cream lagik...so 2 biji je aku telan...yg lain aku simpan dalam freeze balik...anak2 aku tak makan...laki aku rasa sikit je...aku je perabih kan se pek nih tapi bukan sekaligus hikhik...
kebetulan lak masa anak akak tuh hanto aku tgh mentekedarah duyan juagk..hmmm...mmg tekak nih kembang kempis dah....banyak gak la aku telan hieeee

tadaaa nih la sepinggan doyan yg aku tgh mentekedarah masa durian crepe sampai..hikhik....
deqhoyan nih laki aku amik kat kebun member dia ..hikhik dia bawak balik 7 biji...mmg manis isinya..puas hati makan...

pahtu ptg tuh aku melepas kanhajat aku nak wat bubur durian...tapi aku tak wat 100% la bubur deqhoyan just aku wat bubur kacang pahtu aku letak deqhoyan dalam tuh......mmg sedap....

tadaaa bubur kacang deqhoyan atas dapur...hikhik...

tgh2 masak ...si adik lak nak ajok g bilik ayor..nak mandi..hiee kaco sungguh la,,so aku kecik kan api n minta tolong abg long kaco takut berketul lak nanti kan santan kan..
pandai anak umi nih da blh diharap..hikhik


tadaaaaa nih le hasil dari abg long tolong umi..hukhuk..nampak kan da naik ketul2 tuh huhuhuhuhu..gasak lah janji rasa sedap hieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...