Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, Januari 23, 2013

susuk~18sx

setelah usia hampir mencecah angka 3...baru la hati nih terbuka untuk makan ubat tuh..makan ubat nih...
semalam aku saje je borak ngan pengantin baru..dia nih dealer pada susuk dara..hiee...
mmg sebelum aku borak aku cam da terfikir nak tryu gunakan benda nih coz aku gak menhidapi masalah period yg tak normal..cam chipsmore..sat ada sat takdak...so untuk kecantikan kan dalaman.(.luaran toksah kata belum terbuka hati g nak mencuba mana2 produk untuk kuruih...hieeeeeee...) juga untuk en somi..hie.e...sebeno nya bila aku borak2..pastu dengo lak penerangan dia nak kena korek itu korek ini ngeri je rasa...coz aku sejak lahirkan anak kedua nih aku fobia sikit...sebab nya masa aku lahir kan ritu singh yg seluk menyeluk ...so blh agak ar tgn si gh tuh camno ganaz nya bukan main..seriau aku...hoho...so bila kena seluk menyeluk sendiri nih aku jadik ngeri...camno ntah le nak wat..hoho...tapi sebab pikir period da melampo2 tak normalnya..aku tekad gak le hati nih nak try gak...hasilnya tunggu n lihat je lah nanti...barangnya pun tak sampai g..nak tunggu pengantin baru tuh balik umh somi dia kat instun nih baru aku dapat brg tuh hie...harapnya aku leh le tima ...asalkan period aku kembali norma;l semula hie..bila tgk testimoni yg ntah hape2 je kuar nya dari dalam tuh..jadik kecut pun ado...da rope alien pun ade aku nengok nya la...hieee takmo dikenang ngeri...coz aku nih jenis pengeli sikit .:P..nanti da cuba aku cite lagik :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...