Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, Januari 23, 2013

kisah anak~ abg long..

hari nih aku nak citer sal abg long...
entry sebelum nih sal sakit kepalo di kalangan kanak-kanak..
abg long nih da bape kali gak lah duk ngadu sakit kepala...pada mula2 dulu aku ingat biasa2 je..
tapi baru2 nih dia ngadu
"umi tadi kat sekolah masa nak ke bilik guru...tetiba kepala fared sakit cam kena sengat..sakit sangat..fared pun duk la dulu."pastu aku tanya dia..pastu kamu rehat tuh ok tak ?ke sakit jugak?
dia kata da tak sakit da...
tetiba hati aku nih berdupdap dup dap..awat ntah...
dalam hati aku cam de something...pas dari tuh kerap kali gak le aku bertanya...
aku ingat aku nak p check coz ade gak le sekali tuh dia terjatu bilik air kat umh mak aku...lepas jatuh tuh dia selalu kata sakit riso gak le..
so 2 hari pas dia deman, masa p klinik aku terus g taw sal sakit kepala dia tuh...
so dr cakap kita test mata dulu...samada rabun jauh atau dekat kalu ok..baru kita try check lain plak...
so minggu depan baru diberi tarikh tuk cek mata semua...

harapnya segalanya dipermudahkan..dan takde ape2 yg membimbangkan...
riso sangat...harapnya ok le....

abg long~tgk dia nyuapkan kita dia yg menganga.hikhik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...