Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, April 14, 2013

hobi saya makan n makan....:p

hai semua nama ku fakhrul hakimi bin hasbullah..
umo ku 4 tahun ..
saya ade satu hobi yg umi saya suka sangat bila saya buat...
aiatu MAKAN.....hihi....
jom join saya makan...

aummmm....jangan taktau saya blh habiskan 3 keping roti tuh..n bersambung dengan fries tuh sekali taw...

sambil makan kita layan videoooooooooooo sekali erk.....

baru nih saya p klinik timbang berat saya naik hampiur 3kg....
masa nih abg saya dulu baru 14kg saya da 18kg..walaupun syaa nmpk makin susut tapi nurse kata takpe coz saya aktif n berat bertambah standard tuk bebudak cam saya walau makan n berat naik tapi badan nmpk susut...

perkembangan saya normal n positif..terima kasih umi sebab jaga saya..hihi

teman setia saya sentiasa berada dengan saya dialah dyna..hihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...