Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, April 14, 2013

rumpai laut iiiieeekkkk...:P

rumpai laut sebelum2 nih mmg selalu le aku tetengok kat fb ni....tapi sekali imbas la...coz aku tak bape berminat tuk mencuba atau ambil tahu pun...
sekali baru nih..aku mesej sorang akk kat sini nak tanyaa ank aku nih ade dak kat umh dia...(kak dee)..
coz bebudak nih mmg selalu kesana..n anak dia lak selalu kesini kalu takde kat sini ade kat sana...
sambil da mesej2 tuh borak2 ptg..sekali akk nih tanya aku...da try ke rumpai laut
ececehceh..dalam hati aku kata adoi nih mesti nak suh test nih...nekad takmo hahahah...
seklai dia tersebut lak dapat mengurangkan berat badan huwaahuwaahuwwaaaa...tetiba lak terminat tambah bila dia kata just rm15 only.....
aku pun tetiba lah terkata teringin nak mencuba hahahah...teringin lak coz blh mengurangkan berat tuh g tingin tuh hahahha
so dia kata nanti dia anto ye...aku ok je..
2-3 ari pastu dia anto...
aku nengok alahai sikitnya tapi kata tahan sebulan hahahah
ayooo aku nengok geli ayooo hanyir ayooo bucuk  ayooo huhuhu lalu ke idak aku nih...
dia kata takpe tak rasa pe pun sedap...makan ngan sunquick taw ribena kurang le rasa hanyir tuh...
aku kata ooo ye.ok le..kalu nak makan gini mau muntah hijo aku nih....hahahha
so da dia balik...aku letak tepi dulu takmo masak g tunggu hari sabtu nanti....

hari2 dia tanya aku da masak lum...tiba hari nak masak...baru le aku mengagau kertas tuh  nak tgk camne cara nak masak..ayooo..rope nak kena rendam bagai dulu semalaman...last2 sok pagi ahad tuh la baru aku masak.....

rumpai laut yg baru nak direndam kan..hiee geli weh aku nak megang nya ngerutu yekkkk

haaaaaaaaa sudah nak kena ramas bagai lak..ya allah geli nya hahah..aku nih penggeli ..yekk

ni yg da direndam baru rendam dia tak kembang lagik..bila da kembang beso jadiknya..lagik geli kalu da kembang hieee...cantik lak aku nengok view dia....dalam hati nih da tepikio...takyah masak le..g beli anak ikan letak dalam nih cantik gak hahhahahahahah...
haa nih keesokan hari nya time masak memasak..ayo manyak geli oooo...hish sungguh kembang anak tekak masa nih...ngan baunya..hiee. aku nih kang buat saje je makannya idak kang nih hahha

bila ianya da mencair ia jadik cam agar2...

taraaaaaaaaaaa dapat 3 bekas oooooo.hiyekkkkkkkkk...time makan hidung nih mmg ku tutup..terus telan ayor segelas ade kat tepi kuteguk sekali arung je....hieee...2 minggu je aku bantai makan pastu aku da main2 makan hahaha'

bercakap mengenai rumapai laut nih ade terbaca artikel yg mengatakan ianya tiada kolagen apa2 pun...hmm tak taw la yg mana satu betul...yg penting aku da main2 makan
kalu rasa nak makan aku makan kalu tak tersadai lah dalam poti hihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...