Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, Disember 22, 2013

persiapan sekolah..:)

huwaa satnya da nak habih cuti sekolah...
pasni waktu pg aku bz le sikit...tambah2 kedua2 anak aku nak sekolah..dulu sorang nih dua org..
abg long da nak masuk darjah 3..si adik aku sekolahkan kat kemas..
teringin nak sekolahkan kat pasti tapi memandangkan tahap kemampuan setakat tuh..abaikan la..abg long dulu pun kemas gak..alhamdullilah ok je..sampai ke saat nih keputusan periksa dia still membanggakan aku sebagai ibu ...semoga abg long tingkatkan prestasi lagi ye sayang..umi sentiasa doakan yg terbayek tuk anak2 umi..
yg buat aku riso skg nih si adik ni...macam susah je ..konpem ari pertama dia ngs nya..so ari pertama aku mmg akan settlekan urusan dia kat sekolah dulu..coz en abg perlu selesaikan si abg ..so sorang sini sorang sana...dalam kul 9 gitu aku balik le...nak ngasuh..harap2  ibu2 paham..
lagik pun nih anak kedua aku..tak pasti la pasni aku akan dapat lagik pengalaman camni ke tidak..coz cam takde harapan je nak ngandung lagik..
so untuk kali nih aku nak kenangan tuh..coz masa fared dulu..abh nya yg selesaikan semua..untuk kali nih biar aku..coz abh nya perlu selesaikan si abg...

keperluan sekolah alhamdullilah semua da selesai..sehingga ke saat ini yg tak selesai g..
*gunting rambut 
*balut buku
*yuran n buku2 si adik...

yg lain da selesai..thanks pada mak n abah coz bantu beli barang2 sekolah...
x sabar nak tunggu hari pertama persekolahan harapnya adik tak ngs la..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...