Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, Disember 22, 2013

tahniah yunk.....@-@

alhamdullilah..akhirnya adikku bergelar tunangan org...insyallah semoga  kekal ke jinjang pelamin...
eksited lak kita org coz da lama tak wat kenduri kan..
last dulu 8 tahun pas...masa abg aku kawen...mmg teruja la..sekali tgk da cam majlis perkahwinan palk...takpe la..kasik meriah sikit coz pas nih da takde kenduri kawen da..kita org nih 3 beradik je...so bila da langsung da takde sape da nanti nak kawen..mlainkan anak aku sok kuang kuang kuang...so last nih bio kasik meriah sikit..
perancangan majlis insyallah akad nikah 30 mei nanti...31 mei kenduri sebelah pempuan ..1 jun sebelah lelaki..semoga segalanya dipermudah..
sok bila majlis aku da rancang nak cuti seminggu..coz cian kat mak n abh..da la kita org nih adik beradik tak ramai..kalu bukan aku n abg yg bantu buat2 kerja nih sape lagik kan..mmg le ade sedara mara tapi dia org mungkin malam sebelum baru dtg so .tenaga bape kerat nih je lah nanti yg akan bantu mak abh...harapnya segala yg dirancang berjalan lancar ...

jom layanzzz ga,bo majlis pertunangan adik aku..
farah mardhiah - meor ahmad nasuha
14/12/2013




en abg aku tuh ketegaq...penat taw haku iron baju melayu nak bg sama warna..takmo dia pakai coz panas katanya nak amik gambo nanti...huuuuuuu...x mo kawan abg taw... family kecil ku...anak2 aku pun satu hal payah beno nak bergambo...hieeee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...